vineri, 5 august 2016

Paris - destinatia ideala pentru un city break

Chiar daca la inceput eram putin sceptic cand am optat pentru un city break la Paris, se pare ca am facut alegerea cea mai buna. Ne-am simtit nemaipomenit in capitala Frantei, care cu toate ca este cel mai vizitat oras din lume, este unul foarte primitor pentru toata lumea. Ai parte de numeroase activitati si locuri de vazut, iar mijloacele de transport sunt variate. Traficul este destul de aglomerat, asa ca taxiul nu reprezinta o solutie pentru ca este foarte costisitor, iar tramvaiele nu imi inspirau incredere din cauza hotilor de buzunare.
In schimb, poti oricand sa inchiriezi biciclete, iar orasul prietenos poate fi strabatut rapid si fara stres. Am cumparat un Museum Pass pentru 50 de euro si am avut acces la o multime de muzee, faimoase in toata lumea. Nu trebuie sa ratezi muzeul de arta, de stiinte naturale, de istorie, pentru ca sunt bine organizate si ai ce sa vezi. De asemenea, Parisul este unul dintre singurele orase ale Frantei care se lauda cu o sumedenie de parcuri in aer liber, unde esti departe de aglomeratia centrului, de masini si de multa galagie.

Noi ne-am cazat la un hotel de 3 stele, iar serviciile chiar si-au meritat banii, tinand cont ca preturile sunt asemanatoare cu cele din Bucuresti sau de pe statiunile litoralului nostru. Era sa uit sa mentionez despre restaurante si cafenele. Banuiesc ca oricui ii place sa manance, iar un city break la Paris este ideal in acest caz, pentru ca oriunde am mancat nu am avut nimic de reprosat. Am incercat multe bunatati specifice lor, iar vinul este fenomenal. Preturile sunt ceva mai mari ca la noi, insa ai parte de respect din partea angajatilor. Cei care cunosc limba franceza cu siguranta ca se vor descurca si mai bine si vor putea avea parte de o experienta deosebita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu