joi, 11 iunie 2015

Extinderea firmei este o chestie de care intotdeauna esti foarte mandru - de fapt - este unul dintre cele mai frumoase lucruri din punct de vedere proesional, cu care te poti mandri si care te fac sa ai o parere foarte bna despre tine.

Saptamana asta am adaugat in flota de masini a firmei inca 3 autoturisme noi achizitionate in leasing - a fost o investitie serioasa si ma astept sa ma ajute in cresterea cifrei de afaceri - dar in acelasi timp m-am gandit ca nu ar strica sa imi si colantez aceste autoturisme - in felul asta imi creez cumva mai multa expunere in trafic, mai multa reclama, ceea ce nu este deloc un lucru rau :).

Asa ca am cautat colantari pe net si am gasit numai bazaconii, numai copii care incearca si ei sa faca o afacere, ceea ce nu este un lucru rau - doar ca sau dovedit extrem de neseriosi (nu asa se face treaba, mai baieti) - daca vreti sa castigati bani, atunci trebuie sa raspundeti la telefon si la mailuri.
Pana la urma am gasit servicii de colantari auto de la autoprint - o firma foarte serioasa.

In cele din urma mi-am colantat masinile, toate cele 3 si sunt foarte multumit de atentia la detalii, de serviciile oferite, de calitatea materialelor si de intreaga experienta pe care am avut-o cu echipa autoprint - deci ii recomand cu cea mai mare placere si cu siguranta am sa revin tot la ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu